Kontakta oss på +46-(0) 76 105 59 09 Logga in

Features

- beställ tömning/hämtning så snart behovet uppstår.
- log som dokumenterar alla beställningar med vem, vad och när.
- beställ ad'hoc behållare/containers till enskilda uppdrag eller tillfälliga behov.
- avboka schemalagda tömningar/hämtningar vid semesterstängning eller helgdagar.
- översikt över alla dina transportörer och vad de hämtar/tömmer.
- översikt över alla dina behållare/containers, vilket avfallstyp de innehåller och vem som tömmer/hämtar dem.
- standard sorteringsvägledning, eller en helt kundanpassad guide efter sina behov.
- webshop med de mest vanligaste förbrukningsvarorna – samt eventuellt dina egna önskade varor.

Fördelare

- snabb och enkel beställning med ett fåtal ”klick”  och direkt på plats.
- ingen väntetid i telefonkö eller tidsåtgång för att skriva mail.
- inget behov för att komma ihåg, kundnummer, containernummer, placering etc.
- dokumentation för alla beställningar, med vem, vad och när.
- komplett överblick över alla dina avfalltransportörer och vad de tömmer/hämtar.
- komplett överblick över alla dina behållare/containers och vem som tömmer vilken.
- ökad möjlighet för att utnyttja behållaren/containern bättre och därmed spara pengar.
- Risken för fel i samband med beställningen är reducerad till 0.

Tekniken

- passar till alla mobila  plattformar såsom Iphone, Android, PC m.fl.
- kan anpassas helt individuellt med adresser, fastigheter, avdelningar m.m.
- kan anpassas  till den enskilde användaren med speciella  kärl/containers.
- alarm med varning för dubbelbokning/beställning.
- stödjer avläsning av streckkoder eller scanning av behållare/container.
- möjlighet för helt eget interface (framsida av appen).
- naturligtvis med löpande uppdatering av nya features.

Priset

- man betalar en årlig licens per app.
- det är ingen användarlicens- flera användare kan finnas till varje app.
- man betalar en minimal beställningsavgift per tömning/hämtning.
- man betalar på faktura en gång om året.
- man betalar en mindre engångskostnad i samband med uppstart.
- tillkommer en mindre kostnad vid förändringar gällande användare, containers etc.
- vi upprättar hela ”set-up”:en för er - och släpper det inte förrän det är klart, testat och godkänt.

FAQ

Måste jag byta avfallstransportör?

Nej, bestämt inte. Vi erbjuder dig endast ett mycket bekvämare sätt att beställa dina tömningar/hämtningar av avfall- och ger dig ett antal andra fördelar som nämnts ovan. Vår app. Kan sända dina beställningar till alla dina nuvarande transportörer.

Vad säger min avfallstransportör när jag börjar beställa mina tömningar via WasteApp?

Det säger din avfallstransportör nomalt ingenting om, tvärtemot. Det är nämligen också en fördel för din transportör, då det minskar belastningen på deras kundtjänst. Samt då det helt tar bort risken för beställningsfel. Så normalt sett är de faktiskt väldigt glada för att din beställning kommer via vår app.

Men om jag önskar att sluta med att använda Er app?

Du betalar din licens för ett år i taget. Önskar du inte att fortsätta när licensperioden er slut, så ger du oss bara ett besked, så stänger vi ned appen  vid slutdatumet och du mottar bara en faktura för de beställningar som du har genomfört i perioden.

Men om jag vill ha upprättat en ny användare- eller en ny container på app'en?

Då tar du kontakt med oss och vi upprättar det för dig. Skall du ha en ny container på din app, kan du med fördel ta bilden själv av containern eller avfallet och skicka bilden till oss på  wasteapp@wasteapp.se (med kameran på din mobiltelefon -tank på att ta bilden med mobilen i vågrätt ( liggande) läge), så har du snabbt din nya container på plats i appen.

Kommer Ni verkligen ut och upprättar detta för mig?

Ja, det gör vi. Det är mycket viktigt för oss, att vi är säkra på att all den information som din transportör skall använda är på plats och är riktig, liksom vi gärna vill bygga upp appen så att den helt uppfyller dina dagliga behov och din vardag. Dessutom anser vi att det är god service- och alltid trevligt att få träffa sina kunder.